21.9.06



Saya rindu memanggilmu kakak
Saya rindu memanggilmu cinta
Saya rindu memanggil diri saya ade dan bukannya saya

Saya rindu bercanda denganmu
Saya rindu memencet hidung kamu
Saya rindu memainkan rambutmu

Saya rindu menggenggam tanganmu
Saya rindu menyandarkan kepala saya di bahumu
Saya rindu memelukmu

Saya rindu mendengar suaramu
Saya rindu melihat tatapanmu
Saya rindu pada cengiranmu

Saya rindu pada wangi parfummu
Saya rindu duduk bersebelahan denganmu di angkot
Saya rindu jalan kaki sampai FT UI asalkan denganmu

Saya rindu dengar kamu bilang i love you
Saya rindu dengar kamu bilang sleep tight sweet dreams sebelum saya tidur
Saya rindu sms kamu

Saya rindu makan es krim ketika kita nonton bioskop
Saya rindu photo box denganmu
Saya rindu melihat kamu main gitar

Saya rindu ngobrol dengan kamu meskipun tak satupun dari kita bersuara
Saya rindu mendengar lagu-lagumu
Saya rindu kamu memeluk saya


Saya rindu bikin blackforest berdua denganmu
Saya rindu makan brownies buatan kamu (yang cuma sekali sampai sekarang)

Saya rindu mendengar keluhanmu waktu dulu
Saya rindu semua-semua tentang kamu
Saya rindu semua-semua yang pernah kita lakukan sama-sama

Saya rindu kamu...

0 comments:

Template by:
Free Blog Templates